Kreativa familjen :)

Vaknade idag med värsta huvudvärken.. en sån huvudvärk som man bara vill ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Men det går inte när man har barn så bara att gå upp sätta på kaffe, ta migräntablett och duka fram frukost.
När frukosten va intagen fick det bli en kreativ stund så plockade fram papper och pennor så fick barnen skapa en stund medans jag drack kaffe och läste Kungälvs posten.
Skitväder som det va på utsidan och ett huvud som bara vill ligga på soffan så fick det bli filmen frost efter det.
När den väl va slut blev det lunch, mitt huvud kändes bättre så när lunchen va intagen så tog vi på oss regnkläder och gick ut till lekplatsen där vi va 2 h tills jag höll på att frysa ihjäl så då gick vi hem!
 
Nu på kvällen har vi bakat chokladbollar barnen va så duktiga och va delaktiga. Blev ju inte helt runda men jätte fina för att det va dom som har gjort dom :)
Nu väntar dom otåligt på att dom ska stelna lite så dom kan få provsmaka.
 
 
 
Igår såldes min pärla. Vi hade pratat om att ha kvar den men insåg att vi inte va i behov av 3 bilar :)
Men det va med sorg i hjärtat den rullade iväg med sina nya ägare!
 
 
Jag har sagt den många gånger men nu ska jag försöka vara lite bättre på att uppdatera här inne.
Jag ska börja blogga från datorn för det känns mycket lättare så vi får se om jag lyckas uppdatera bättre än tidigare!
Ha en bra kväll!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0