Ödet?

Va på vårdcentralen igår men som vanligt så säger dom att det bara är ett virus.. men herregud hur länge ska hon ha det då?!
Ny hostmedicin fick vi iaf och natten har varit bra :)



Sökte ett nytt jobb för ett tag sen för skoj skull. Hade inte hört något ifrån dom (trodde jag) så antog att jag inte va intressant.
Råkade av misstag öppna ett mail jag fick (trodde det va reklam) och det visade dig vara en påminnelse på att jag skulle göra ett test för jag hade gått vidare i första gallringen.
Så nu håller jag tummarna att detta ska gå vägen då hade jag blivit överlycklig 😃
Hade som mål att utbilda mig till Uska och söka jobb på detta stället och i samband att jag blev färdig utbildat kom det ut tjänst där.. Ödet?!

Dags att utfodra barn och hund.
puss & kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0