inkomster...

Det bästa med att jobba obekväma arbetstider måste ju vara att slippa stressen på morgonen och ha en ledig dag mitt i veckan.
Jag tänker många gånger att jag vill ja ett 7-16 jobb måndag till fredag men dessa dagar när man är ledig mitt i veckan eller dom dagarna man jobbar kväll och man kan ligga och dra sig i sängen till 8.30 så är det inte helt fel att jobba som man gör.
Finns ju även att plus till och det är ju ob'n man känna på kvällar och helger.
Jag jobbar nu 90% Claes jobbar 100% (dagtid) han har en månadslön på nästan 4500:- ( brutto ) mer än mig men vid löning så skiljer det 1000:- i netto lön. Det är rätt sjukt,så min ob gör ju väldigt mycket.

Idag har vi inte mycket planerat mer än att gå en promenad med Zigge om en stund och barnen ska få cykla annars blir det nog en lugn dag.
I eftermiddag ska vi iväg också, men vad det handlar om skriver jag om ifall det bli något av det! ;)

Ha en fantastisk dag! 💜
puss & kram 😚



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0