trodde hon skulle kvävas :(

Moa skrämde mig riktigt rejält inatt när hon vaknade av falsk krupp, lät som hon inte fick luft och skällande hosta.
Fick sån panik. Men va tvungen att lugna ner mig och lyssna på vart det satt och vi hörde snabbt att det satt ganska långt upp alltså inte i lungorna. Kom snabbt att tänka på krupp och googlade symptomen och visst stämde det. Gav henne mollipect som är luftrörsvidgande och satte henne upp i min famn och där somnade hon så snabbt medicinen började verka.
Hon hostade inte mer på natten men var väldigt rosslig så jag vågade inte somna så blev inte många timmars sömn för mig. Men vad gör man inte för sina barn 💜💜
Inatt hoppas vi på lite fler timmars sömn då jag gav henne medicin och ställde upp fönstret litegranna så hon får frisk luft. Nu vet jag ju vad man kan göra för att minska besvären .







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0