hello :)


Idag har jag en ledig dag med dessa trollungar .
Verkar som det blir fint väder så får bli en promenad med Zigge och sen lekplats häng :)

Nu har halva tiden av min uppsägning gått och bara 2 veckor kvar tills jag börjar på mitt nya jobb. 
Både nervös och förväntansfull. 
Men dom senaste dagarna så har jag bara kommit på massa positivt med att byta jobb. Och att man ska jobba bara dagtid ett ju ett stort plus i sig! 


Älskar våra skogsutflykter som vi har gjort på helgerna imellanåt.
Kommer bli mycket mer sånt nu när jag är ledig helger och vädret börjar bli bättre. 
Denna skogsutflykten va vi i skogarna i Kode, skulle ändå hälsa på mamma och äta middag så åkte dit tidigare och gick ut i skogen och grillade korv till lunch.
Så mysigt!

Nu ska jag vila ögonen en stund till och vänta på att Moa ska vakna så vi kan starta dagen.
Puss & kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0