Ny app..

Laddade hem appen Ica hälsorabatt. "Man tjänar ihop rabatt genom motion. För varje kilometer man går/springer tjänar man in 0,5% rabatt.
Man kan tjäna in max 25% rabatt"
Detta laddas på ditt ica kort, så smart! 
Så idag har jag varit ute och motionerat, började att gå en morgon promenad med hund och barnen stannade även och lekte på en lekplats på vägen så blev ingen rask promenad men kilometerna får man ju ändå :)
När C kom hem från jobbet gick vi eller jag gick och dom cyklade runt och lämnade in inbjudningskort till Leos kalas så där fick jag in några kilometer till :) 
Mycket bra app som ger en lite extra motivation till att röra på sig.

Tack å hej för nu! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0