Sjukstuga

Riktig Sjukstuga här hemma, C har legat hela veckan men influensa. Lagom till han blev frisk så fick Moa feber.
När ska vi få vara friska?! Känns som Moa fått det mesta igår :( 

Vi har ju bokat en resa i juni, ska åka till kreta en vecka.
Fick ringt till nya jobbet och meddelat detta och det va okej att jag åkte :) Mått lite dåligt över det att jag inte sagt något och tänk om dom skulle neka mig semester. Men nu känns det bra iaf :)
Fick även reda på dom nya tiderna som blir måndag 7.30-17 och tisdag - fredag 7.30-15.45 
Riktigt bra tider måste jag säga! 
Fick även en tid som jag ska vara där och hälsa på som ska bli riktigt spännande, ska bli roligt att se nya arbetsplatsen och träffa dom nya kollegorna och brukarna! 

Idag har vi varit på göksäter en sväng, fick köpt en ny matta till vardagsrummet, en ny tröja, C 2 skjortor, 2 nya strandväskor (våra gamla är knappt hel mellan hålen), pyssel böcker till Leo och målarbok till Moa.
Jag får inte till det med bilder just nu, fattar inte riktigt vad som är fel! Får se om jag får löst det till nästa gång. 
Så får ni se fynden!

Nu laddar vi för mello! Håller våra tummar här hemma på Linus Svenning! 
Hoppas han går vidare till final! 

Puss & kram 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0