naken..

Efter att ha hållt på i 1,5 år så har jag idag tagit bort mina lösögonfransar. Jag har funderat fram och tillbaka hela dagen men det va när jag la mig på britsen som jag bestämde mig att dom fick ryka. Just nu känner jag mig väldigt naken. Det är otroligt bekvämt och smidigt att slippa sminka sig varje morgon  men penga mässigt så är det ju ganska dyrt och jag känner att jag vill lägga dom pengarna på annat nu.
Jag fick iaf införskaffat mig en ny mascara för den gamla va äna lite torr 😂 

När jag kom hem efter jag handlat mascaran så möttes jag av en jätte hängig dotter, visade sig att hon hade 39.6 i temp så inte konstigt att hon såg lite blek ut. 
Nu blir det vab tisdag och onsdag, fredag klämdagen har jag redan tagit ledigt sen innan. Så nu går jag på helg.
Inte riktigt vad jag planerat men inte mycket att göra när barnen blir sjuka.
(Bilden är ifrån igår, såhär pigg va hon inte idag)

Imorgon ska Leo på utflykt med alla 6 åringar i hela Kungälv, dom ska åka buss från förskola  och upp till fontin där ska dom vara fram till 14, så dom har med sig en lunchlåda som dom ska äta där. Leo önskade pannkakor så det får han med sig. Kommer nog bli massa roliga aktiviteter och lekar, han kommer ju ha en sån roligt imorgon. 
Min lille kille har blivit så stor! 

Nu ska jag sova, man vet ju inte hur mycket sömn det blir inatt.
Natti natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittfamiljeliv.blogg.se

En blogg om mitt familjeliv och allt va det innebär!

RSS 2.0